بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

 

  

اطلاعات عمومی

نام و نام خانوادگی: محمد ایدی

تاریخ تولد: 15/06/1356

محل تولد: ایلام

تحصیلات: دکترای مدیریت بازرگانی

پست سازمانی: رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام، عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام

آدرس محل سکونت: ایلام، میدان انقلاب، کوچه ایثار

آدرس محل کار: ایلام، بلوار دانشجو، روبروی دانشگاه پیام نور، بنیاد نخبگان استان ایلام

کدپستی: 6931174186

شماره تلفن: 08432242000

همراه: 09181413219

ایمیل: Mohamaidi@gmail.com- m.aidi@ilam.ac.ir

 

  سوابق کاری و اجرایی

ردیف

عنوان

1

رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام

2

معاون پژوهشی و فناوری دانشکده ادبیات و علوم انسانی

3

مشاور رئیس دانشگاه

4

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

5

مشاور اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق

6

مشاور موسسه مالی و اعتباری مهر کشور

7

مدیر گروه مدیریت بازرگانی

 

 سوابق فرهنگی

ردیف

عنوان فعالیت

محل فعالیت

تاریخ شروع

تاریخ خاتمه

1

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

دانشگاه ایلام

1392

1394

2

مدیر اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور

میزبانی دانشگاه ایلام

1393

1393

3

نفر اول مسابقات ملی قرآن کریم

تهران

1391

-

4

عضو شورای قرآن استان ایلام

ایلام

1389

تاکنون

5

مشاور فرهنگی دانشجویان دانشگاه ایلام

دانشگاه ایلام

1392

تاکنون

6

نفر سوم مسابقات قرآن دانشجویان کشور

اصفهان

1386

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افتخارات علمی و پژوهشی:

پژوهشگر برتر دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام در سال 1400

 

آشنایی با زبان‌های خارجی:

زبان عربی، زبان انگلیسی

 

سوابق آموزشی 

 عنوان دروس تخصصی تدریس شده و دانشگاه محل تدریس:

عنوان درس

مقطع

گروه آموزشی

دانشگاه محل تدریس

سال تدریس

بازرگانی بین‌الملل

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

1402-1390

مفروضات و مدیریت اسلامی

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

اخلاق و احکام کسب و کار

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

مدیریت بازار

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

بازاریابی صنعتی

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

روش تحقیق با رویکرد اسلامی

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

مبانی پیشرفته کارآفرینی

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

بازاریابی و صادرات

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

بازاریابی و مدیریت بازار با رویکرد اسلامی

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

بازاریابی بین‌الملل

کارشناسی ارشد

مدیریت

دانشگاه ایلام

سمینار در مسائل مدیریت

دکتری

مدیریت

دانشگاه همدان

 

 

سوابق پژوهشی

ردیف

عنوان مقاله

سال ارائه مقاله

محل چاپ

امتیاز

1

Modeling the Platform-based banking in commercial banks of Iran

2021

اشپرینگر

ISI

2

Religious Behaviors in the Entrepreneurial Business of Students

2014

Entrepreneurship And Innovation Manangment Journal

SCOPUS

3

Investigating the Manufacturing Industries’ Competitiveness According to Porter's Competitive Model (Case Study: Ilam Manufacturing Industries)

2023

International Journal of New Political Economy

ISC

4

فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه

1399

مدیریت برند دانشگاه الزهرا

علمی- پژوهشی

5

تعیین ابعاد کاربردی و سمبلیک (نمادین) برند و بررسی تاثیر آن بر رفتار شهروندی برند کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: کارکنان بیمه ایران شهر ایلام)

1398

پژوهشنامه بیمه

علمی- پژوهشی

6

تحلیل عناصر رویدادی فرهنگ سازمانی عاشورایی بر مبنای سیره عاشورایی

1400

مجله مدیریت دانشگاه تهران

علمی- پژوهشی

7

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی محصولات کشاورزی و روستایی استان ایلام با تأکید بر نقش تعاونی‌های کشاورزی و روستایی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP

1398

تعاون و کشاورزی

علمی- پژوهشی

8

ارزیابی وضعیت سرمایه فکری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

1397

دانشگاه علوم پزشکی

علمی- پژوهشی

9

مطالعه عوامل محیطی مؤثر بر عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام

1391

دانشگاه تهران مجله رسانه

علمی پژوهشی

10

ارایه الگوی گردشگری مذهبی در مرز بین المللی مهران (الگویی برآمده از نظریه داده بنیاد)

1400

مدیریت دانشگاه خوارزمی

علمی- پژوهشی

11

ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان بازاریابی صنعتی در صنعت لوازم خانگی

1398

مطالعات رفتار مصرف کننده دانشگاه کردستان

علمی- پژوهشی

12

تبیین و تحلیل مؤلفه‌های ارتباطی مدیران بازرگانی با زیردستان در گزاره‌های دینی

1400

فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی

علمی- پژوهشی

13

بررسی نقش فناوری اطلاعات در نحوه عملکرد و اثربخشی مدیریت منابع انسانی

1397

مدیریت فناوری اطلاعات

علمی- پژوهشی

14

ارائه مدل ارتباطی مدیران بازرگانی با افراد زیر مجموعه در فرهنگ اسلامی

1400

مدیریت فرهنگ دانشگاه تهران

علمی- پژوهشی

15

شناسایی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر توسعه و ظرفیت‌سازی سرمایه اجتماعی در سازمانهای دولتی (موردمطالعه: سازمانهای دولتی شهر ایلام

1398

مطالعات مدیریت

علمی- مروری

16

شناسایی شیوه های تبلیغات درون شبکه ای بانک کشاورزی

1399

مجله مدیریت بانکداری

علمی- مروری

17

بررسی تاثیر کار جمعی بر جلوگیری از انزوا طلبی کارکنان در شرکت پایانه های نفتی جزیره خارک

1398

پژوهش‌های نوین مدیریت

علمی- مروری

18

الگوی پیاده سازی استراتژی بانکداری مبتنی بر پلتفرم در بانکهای تجاری ایران

1399

مدیریت مالی دانشگاه امام صادق (ع)

علمی- پژوهشی

19

رتبه بندی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور برای توسعه تجارت با عراق

1390

مجله بررسی‌های بازرگانی

علمی ترویجی

20

بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر میزان کارایی سیستم اداری کارکنان پالایش گاز ایلام

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

21

ارائه روشی جهت جمع آوری داده های انطباق پذیر توزیع شده مبتنی بر انرژی باقیمانده در شبکه حسگر بیسیم

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

22

فهم پدیده فناوری اطلاعات سبز در بین شرکتهای تابع وزارت نفت (مورد مطالعه: شرکت پالایش گاز ایلام)

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

23

بررسی وضعیت شاخص های فناوری اطلاعات سبز در شرکت پالایش گاز ایلام

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

24

بررسی رابطه بانکداری اسلامی با مسئولیت اجتماعی بانک (مورد مطالعه : شعب بانک ملی شهرستان ایلام)

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

25

ارزشیابی اثر بخشی دوره های آموزشی از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک انصار استان ایلام

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

26

بررسی هزینه های عمده بانک تجارت استان ایلام و ارائه راهکارهای کاهش آنها

1399

دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

کنفرانس ملی

27

شناسایی عوامل راهبردی تاثیرگذار بر توسعه و ظرفیت سازی سرمایه اجتماعی درسازمان های دولتی (موردمطالعه: سازمانهای دولتی شهر ایلام)

1399

فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

28

الگوی پیاده سازی استراتژی بانکداری مبتنی بر پلتفرم در بانک های تجاری ایران

1399

دوفصلنامه تحقیقات مالی اسلامی

کنفرانس ملی

29

بررسی ویژگی های شخصیتی موثر برراه انذازی کسب وکار (مورد مطالعه دانشجویان رشته مذیریت نظام اموزش عالی ایران)

1395

کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی

کنفرانس ملی

30

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با تبیین نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط استان ایلام)

1395

دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی

کنفرانس ملی

31

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام

1397

چهارمین همایش ملی مدیریت و علوم انسانی

کنفرانس ملی

32

دلایل توفیق شرکت بیمه معلم در بخش بیمه عمر و پس انداز از دیدگاه مشتریان فرهنگی شهر ایلام

1398

نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار

کنفرانس ملی

33

بررسی تاثیر ماتریالیسم بر خریدهای اجباری با تاکید بر استفاده از کارتهای اعتباری وخریدهای بدون برنامه ریزی مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه استان بوشهر

1398

نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار

کنفرانس ملی

34

تحلیل کارکردهای فناوری اطلاعات در رابطه با هوشمندسازی مدیریت آموزشی مدارس شهرستان ایلام

1398

چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش

کنفرانس ملی

35

بررسی نقش کارکردهای فناوری اطلاعات بر پیشرفت صنعت گردشکری با تاکید بر بازاریابی الکترونیک (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه)

1398

ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

کنفرانس ملی

36

بررسی نقش فناوری اطلاعات در نحوه عملکرد و اثربخشی مدیریت منابع انسانی

1398

فصلنامه مطالعات علوم کاربردی در مهندسی

کنفرانس ملی

37

بررسی رابطه تحلیل رفتگی شغلی کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان )

1394

کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی

کنفرانس ملی

38

بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان)

1394

کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی

کنفرانس ملی

39

بررسی عوامل موثر بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تهران شمال)

1394

کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی

کنفرانس ملی

40

تبیین جایگاه اخلاق در بازاریابی اسلامی

1395

ماهنامه «علوم انسانی اسلامی»

کنفرانس ملی

41

بررسی مقایسه ای کیفیت خدمات بیمه ای از دیدگاه کارکنان و مشتریان بیمه دانا استان ایلام

1395

ماهنامه «علوم انسانی اسلامی»

کنفرانس ملی

42

نقش امنیت در توسعه گردشگری پایدار شهرستان مهران

1395

فصلنامه مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری

کنفرانس ملی

43

بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام)

1395

دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران

کنفرانس ملی

44

بررسی ارتباط کیفیت خدمات با وفاداری و رضایت گردشگران در استان ایلام

1395

دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران

کنفرانس ملی

45

بررسی رابطه بین اعتبار و وفاداری مشتری به برند

1395

کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

46

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعیاز دیدگاه بیمه شدگان و مستمری بگیران استان ایلام

1395

فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

47

بررسی رابطه بین مسئولیت مدیریت زنجیره تامین و شهرت سازمان مطالعه موردی:بانک صادرات شهر ایلام

1394

همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

48

بررسی موانع شایسته سالاری در سازمان ها مورد مطالعه، کارکنان دانشگاه دولتی ایلام

1394

همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

49

ارزیابی عملکرد اداری دانشگاه دولتی ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه، کارکنان دانشگاه دولتی ایلام

1394

همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

50

بررسی رابطه دینداری و سلامت روان زنان شاغل در سازمان مورد مطالعه، زنان شاغل در دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور شهر ایلام

1394

همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

51

بررسی عوامل مؤثر بر ناسازگاری همسران مورد مطالعه، شهروندان متاهل شهر ایلام

1394

همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس ملی

52

بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر میزان عملکرد سازمانی بانک های خصوصیدر شهرستان ایلام

1394

سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین

کنفرانس بین‌المللی

53

نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام

1394

سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

54

بررسی رابطه استراتژی های منابع انسانی باحمایت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه : بانککشاورزی شهرستان ایلام)

1394

کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

55

شناخت فرهنگ سازمانی براساس مدل دنیسون مورد مطالعه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام

1394

سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

56

بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در پیاده سازی مدیریت دانش در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام

1394

سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

57

مطالعه فرصت های ناشی از ایجاد منطقه آزاد تجاری (مورد مطالعه: مهران)

1394

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

کنفرانس ملی

58

بررسی تاثیر توانمند سازی کارکنان بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام)

1393

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱

کنفرانس بین‌المللی

59

بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی

1393

سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت

کنفرانس ملی

60

بررسی ارتباط بازاریابی اجتماعی با رفتار هصرفکننده (موردمطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام)

1393

کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

کنفرانس بین‌المللی

61

بررسی فرصتهای ناشی از ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران

1394

دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی

کنفرانس بین‌المللی

62

بررسی میزان فرسودگی تحصیلی در میان دانشجویان دختر کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام

1394

اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

63

آسیب شناسی صنعت گردشگری در تالاب های شهرستان پلدختر

1394

اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

کنفرانس بین‌المللی

64

بررسی شکل گیری ترتیبات تجاری منطقه ای جدیددر خلیج فارس با محوریت ایران

1388

همایش بین المللی خلیج فارس

کنفرانس ملی

65

کاربرد روشهزینه یابی بر مبنای فعالیت 1 در بودجه ریزی بر مبنای عملکرد 2 در سازمانهای دولتی

1390

اولین همایش ملی رویکردهای نوین حسابداری دولتی

کنفرانس ملی

66

خصوصی سازی درصنعت آب

1390

همایش ملی خصوصی سازی در ایران

کنفرانس ملی

67

بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان

1392

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی

کنفرانس بین‌المللی

68

بررسی تأثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی کارکنان دادگستری شهرستان ایلام

1392

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی

کنفرانس بین‌المللی

69

نقش صنایع دستی استان ایلام در توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی فرصتها و تهدیدها

1393

دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار

کنفرانس ملی

 

ارائه مدلی برای شناسایی موانع کلیدی پیاده سازی مدیریت دانش با روش تحقیق آمیخته مورد مطالعه : سازمان های دولتی استان ایلام

1392

ششمین کنفرانس مدیریت دانش

کنفرانس ملی

 

 

مجری و همکار طرح های پژوهشی

ردیف

نوع همکاری

عنوان طرح

نام موسسه

 

نوع طرح

( استانی، ملی، بین المللی)

تاریخ خاتمه طرح

1

مجری

بررسی تأثیر بی تفاوتی برتعهد سازمانی کارکنان شرکت گاز استان ایلام

شرکت گاز ایلام

استانی

1392

2

مجری

محیط پژوهی در سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام

صدا و سیمای مرکز ایلام

استانی

1391

3

مجری

بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی دانشگاه ایلام

دانشگاه ایلام

استانی

1398

4

مجری

جایگاه و نقش دانشگاه در گرایش به مصرف کالای ایرانی

دانشگاه ایلام

استانی

1399

5

مجری

سند چشم انداز دفتر نخبگان علمی، بسیج پژوهشی و فناوری استان ایلام

برای سازمان بسیج علمی سپاه امیرالمومنین استان ایلام

دفتر نخبگان علمی

استانی

1397

6

مجری

سند بومی برنامه راهبردی بخش :

ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات استان ایلام طی برنامه ششم (1395-1399)

شرکت مخابرات استان ایلام

استانی

1396

7

مجری

شناسایی فرصت های کارآفرینی در پیاده روی اربعین حسینی (ع) مرز بین المللی مهران

سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری

استانی

1395

8

مجری

فهم چیستی عدم رغبت مردم نسبت به استفاده از تلفن ثابت

شرکت مخابرات استان ایلام

استانی

1398

9

مجری

شناسایی ظرفیت های صنایع استان ایلام و ارائه راهکارهای آن

دفتر نخبگان علمی

استانی

1396

10

همکار

طراحی نظام ارتباطات سازماندهی و سنجش اثربخشی کانال‌های ارتباطی و ارائه راهکارهای بهبود

شرکت پالایش گاز ایلام

استانی

1400

 

تالیف و ترجمه کتاب

ردیف

نام کتاب

نوع اثر

وضعیت انتشار

ناشر

1

مدیریت بازاریابی و تبلیغات در گردشگری

تالیف

چاپ شده

انتشارات دانشگاهی سنجش و دانش

2

کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات 

تالیف

چاپ شده

انتشارات دانشگاهی ناورن دانش

3

مدیریت از دیدگاه اسلام

تالیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

4

تدوین طرح کسب و کار

تالیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

5

اصول و مبانی کارآفرینی

تألیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

5

مدیریت امور مالی

تالیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

7

اسس الاداره و العماله

تالیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

8

راهنمای  طلایی زبان تخصصی مدیریت 2

تالیف

چاپ شده

پویندگان دانشگاه

9

مدیریت بازاریابی

تالیف

چاپ شده

دانشگاه ایـلام

10

مدیریت فروش در صنعت بیمه

تالیف

چاپ شده

نارون

 

ارزیابی، داوری و نظارت بر فعالیتهای پژوهشی یا عضویت در هیات تحریریه مجلات:

ردیف

نوع همکاری

عنوان مجله

عنوان مقاله

تاریخ همکاری

1

نظارت طرح

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

طرح " مقایسه وضعیت موجود و مطلوب مدیریت کیفیت خدمات در شرکت تعاونی های استان ایلام"

1396

2

نظارت طرح

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

طرح " شناسایی عوامل موثر بر مشارکت اعضاء تعاونی های کشاورزی  استان ایلام"

1396

3

نظارت طرح

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

طرح " رتبه بندی عوامل موثر بر کارآفرینی زنان در استان ایلام در بخش تعاونی"

1396

4

عضو علمی و داوری

فصلنامه علمی پژوهشی تعاون و کشاورزی

عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی اعضای تعاونی (مطالعه موردی: تعاونی گاوداران شهرستان خمینی‌شهر)

1396

5

عضو علمی و داوری

فصلنامه علمی پژوهشی تعاون و کشاورزی

بررسی میزان پایداری معیشت اعضای تعاونی‌های مرزنشینان دشت مغان

1395

6

داوری

فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری آموزش دانشگاه شهید رجایی تهران

ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامه آموزش محیط زیست با استفاده از مدل رفتار برنامه‌ریزی شده

1395

7

داوری

فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری آموزش دانشگاه شهید رجایی تهران

مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان تکنولوژی آموزشی نظام اموزش حضوری و الکترونیکی

1395

8

داوری

فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری آموزش دانشگاه شهید رجایی تهران

ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامه آموزش محیط زیست با استفاده از مدل برنامه‌ریزی شده

1395

9

داوری

فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری آموزش دانشگاه شهید رجایی تهران

بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیند آموش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

1395

 

و الحمدالله رب العالمین